خبر های روز


معرفی سایت دیزاین گروپ

گروه طراحان فرم و عملکرد کار خود را در زمینه طراحی شهری، مهندسی معماری و طراحی داخلی از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه‌ای خود تا کنون ارائه‌گر پروژه‌های موفق بسیار در سطح کشور و برگزیده مسابقات طراحی شهری، معماری و طراحی داخلی ایرانی و خارجی بوده است .
گروه طراحان فرم و عملکرد با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی دانش آموخته و آشنا به روشهای روز شهرسازی و معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در پروژه های شهری و معماری از جمله طراحی فضاهای عمومی، تجاری، فرهنگی، مسکونی، صنعتی، اداری و … ارائه دهد.


معرفی سایت مسافر سلام

سامانه هوشمند رزرواسیون هتل ” مسافرسلام ” با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات در تلاش است تا به شما ایران گردان و جهان گردان عزیز این امکان را بدهد تا بتوانید با استفاده از امکانات این سامانه بهترین هتل ها را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید.

پرسنل مجرب مسافرسلام در حوزه های هتل داری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و در دپارتمان های تخصصی در تلاش هستند تا با فراهم نمودن امکانات و ابزارهای ویژه از جمله: ارائه اطلاعات کامل هتل ها، جستجوی پیشرفته، معرفی جاذبه های گردشگری در فصول مختلف، ایران شناسی، وبلاگ، خبرنامه و ارائه بیشترین تخفیف در برخی هتل ها فرآیند رزرو هتل را برای شما آسان، مقرون به صرفه و لذت بخش نماید.

برای دیدن صفحات سایتبه لینک های زیر مراجعه کنید.

رزرو هتل های مشهد

رزرو هتل

معرفی سایت بانه کولر

این سایت یکی از بهترین سایت های فروش کولر و اسپلیت است. در بانه کولر می توانید جدیدترین کولرها را با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. با بانه کولر یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

کولرگازی ال جی

کولرگازی گری

معرفی سایت خانه بلوک

شرکت فنی و مهندسی خانه بلوک در سال 1387 با هدف تولید و اجراء انواع بلوک های ساختمانی شروع به کار کرده است و با تکیه بر کادری توانمند متشکل از تیم فنی و مهندسی خود توانسته پروژه های گسترده ای در ایران عزیزمان اجراء کند.

بلوک های سبک لیکا

بلوک سبک سیمانی

تازه ترین ها را در اینجا دنبال کنید!!

اگر به دنبال تازه ترین ها در زمینه های مختلف از قبیل توریسم و گردشگری ، اجاره و خرید بالابر، ابزارآلات، طراحی و دکوراسیون ، دندان پزشکی ، خرید و فروش چوب و … می باشید کافیست ما را در صفحات زیر دنبال نمایید .

  1. gashtenavid.loxblog.com
  2. naslebartar1.bayan.ir
  3. http://gashtenavid.avablog.ir
  4. anaclean3.mihanblog.com
  5. sportdoorbin20.mihanblog.com
  6. bfaceiran.mihanblog.com
  7. armefa20.mihanblog.com
  8. slmblog.mihanblog.com
  9. gatipati2015.mihanblog.com
  10. http://merajimen.mihanblog.com
  11. http://yourblogneme.mihanblog.com
  12. http://parsianitg.mihanblog.com
  13. falatdecoration20.mihanblog.com
  14. naslebartar19.mihanblog.com
  15. http://naslebartar20.mihanblog.com
  16. http://قیمت-تور-گرجستان.mihanblog.com
  17. gashtenavid.mihanblog.com
  18. Mehrahang20.mihanblog.com
  19. Tasfiye-ab2016.mihanblog.com
  20. rasadata20.mihanblog.com
  21. taksinshop20.mihanblog.com
  22. tehranbarcode20.mihanblog.com
  23. detamed.mihanblog.com
  24. tourstravels.mihanblog.com
  25. filterpressco.mihanblog.com
  26. novinbeton20.mihanblog.com
  27. chap24pro.mihanblog.com
  28. hotelferdowsi.mihanblog.com
  29. tbarcod.mihanblog.com

[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به gashtenavid است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]