تور مالزی

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:11
seobartar

مالزی کجاست؟ | تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟ مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید .

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.



[ بازدید : 331 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به gashtenavid است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]