تور استانبول

دوشنبه 20 دی 1395
16:23
seobartar

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه با مدارس پزشکی است.

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور ارزان استانبول

دوشنبه 20 دی 1395
16:22
seobartar

تور استانبول شناخت شهر استانبول و سوالات گوناگون؟

تور استانبول :استانبول یا اسلامبول ، کدام واژه درست است ؟

حال برایتان توضیح می دهم که کدام واژه مناسب است و چرا ؟

قبل از ورود اسلام به ترکیه و شهر استانبول نام این شهر قسطنطنیه یا کنستانتین بود .

چون این شهر توسط امپراطوری روم اداره می شد و جزو قلمرو امپراطوری روم بود.

منطقه گردشگری استانبول حتما ببینیم کدامند؟

بزرگترین مکانهای توریستی در استانبول (ایا صوفا، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول)، این چهار تا مکان گردشگری زمان زیادی را از یک گردشگر در هنگام بازدید می گیرد.

چون واقعا شگفت انگیز هستند. اگر چه بسیاری از جاذبه های توریستی دریای مرمره و اژه در نزدیکی منطقه قدیمی شهر سلطان مهمت واقع شده است، منطقه ای خیره کننده ای از مناظر شگفت انگیز استانبول را نمایان می کند

ما در ادامه مقاله جاهای دیدنی استامبول را نام می بریم

  • 1-ایا صوفیا

گفته می شود زمانی که امپراطور بیزانس ژوستینیان برای اولین بار در سال 536 میلادی به کلیسای چورج بعد از اتمام ساخت کلیسا وارد شد، او فریاد زد: افتخار میکنم به خدایی که مرا به این کار ارزشمند سوق داد .” اوه سولومون، من شما را نادیده گرفتم!

ایا صوفیا یا کلیسای چورج (قبلا ” اسمش حجاب سوفیابود “) بیانگر غرور فنی و معماری امپراتوری روم در دنیای ثروت و تجملات آن زمان و توانایی های فنی امپراتوری رم و نمادی در معماری بود.

ایا صوفیا بعد از فتح قسطنطنیه توسط ارتش عثمانی تبدیل به مسجد و در قرن بیستم پس از به قدرت رسیدن مصطفی کمال آتاتورک در ترکیه به موزه تبدیل شد و فروشگاه توریستی سود آور برای ترکیه و استانبول گشت.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به gashtenavid است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]