قیمت تور استانبول

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:13
seobartar

تور استانبول شناخت شهر استانبول و سوالات گوناگون؟

تور استانبول :استانبول یا اسلامبول ، کدام واژه درست است ؟

حال برایتان توضیح می دهم که کدام واژه مناسب است و چرا ؟

قبل از ورود اسلام به ترکیه و شهر استانبول نام این شهر قسطنطنیه یا کنستانتین بود .

چون این شهر توسط امپراطوری روم اداره می شد و جزو قلمرو امپراطوری روم بود.

با گذشت چندین سال و در جنگهایی که بین دولت عثمانی که دولت حاکم در آسیای صغیر یعنی ترکیه بود و امپراطوری روم دولت عثمانی توانست امپراطوری روم را شکست داده و خود صاحب این شهر مهم شود.

پس از این اتفاق مهم به علت فتح این شهر توسط دولت عثمانی نام این شهر را از قسطنطنیه به اسلامبول تغییر داد.

مسجد سلطان عثمانی نیز در شهر استانبول بنا شده است.

بوول در واژه ترکی یعنی پیداکن

اسلامبول یعنی پیدا شده توسط اسلام یا فتح شده توسط اسلام

چون در زمانهای قدیم نامها زیاد تغییر می کرد و با مهاجرت بسیاری از مردم از سرتاسر ترکیه به استانبول بعلت اهمیت اقتصادی و سیاسی نام این شهر رفته رفته به استانبول تغییر پیدا کرد .

پس در جواب سوال می توان گفت که هم استانبول واژه درستی می باشد و هم اسلامبول

ولی به علت روزمره بودن و جمعیت زیاد این شهر واژه اسلامبول منسوخ شد و جای خود را به استانبول داد.

و امروزه دیگر استانبول بر سر زبانهاست.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 437 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور دبی

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:12
seobartar

درباره دبی و تور دبی

تور دبی :دبی پایتخت تجاری امارات است که در گذشته به شهر صید ماهی و تجارت مروارید معروف بوده و در حال حاضر دبی امارات ،قطب گردشگری و تجارت در امارات محسوب می شود. امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان پیگیر قیمت تور دبی هستند و بیشتر انها با تور ارزان دبی به این شهر رویایی که آن را پایتخت تجاری امارات می نامند، سفر میکنند .

شهر دبی در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته ولی باید گفت که شکوفایی دبی تنها در سال های اخیر از صفر به 100 زسیده است .شهر دبی به قدری در جهان معروف است که برای بسیاری از افراد سوال می شود که ، آیا دبی کشور است؟

هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران برای بازدید از این شهر در تور های دبی شرکت می کنند . علاوه بر گردشگری افرادی زیادی زندگی در دبی را انتخاب می کنند . با داشتن تابعیت دبی از دادن مالیات معاف خواهید شد . علت نزدیکی دبی به ایران ، قیمت تور دبی برای ما ارزان تر است . ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح تجارت و .. اقدام به اخذ ویزای دبی می نمایند . اگر تاکنون به دبی سفر نکردید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در ادامه جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

یکی دیگر از شهرهای مهم امارات ابوظبی است کهدر جنوب دبی قرار دارد . دبی تا ابوطبی به وسیله خیابان شیخ زاید به هم وصل شده است .


[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور مالزی

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:11
seobartar

مالزی کجاست؟ | تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟ مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید .

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.



[ بازدید : 331 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور تایلند

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:09
seobartar

تور تایلند با فیکس تراولز

تایلند کجاست؟

تور تایلند: احتمالا تور های تایلند را بار ها رصد کرده اید . قیمت تور تایلند و زمان مناسب برای سفر به تایلند برای بسیاری از افراد مهم است . زیرا افراد زیادی مشتاق سفر به تایلند می باشند . به همین دلیل همیشه به دنبال تور های ارزان تایلند می باشند .

در مقاله، تایلند چگونه کشوری است ،به تفصیل در مورد این کشور صحبت شده است .تایلند یک کشور در مرکز شبه جزیره هند و چین شرقی است که از 76 استان تشکیل شده است. هرساله هزاران نفر به این کشور مسافرت کرده و از جاهای دیدنی تایلند بازدید می کنند .

فرهنگ تایلند به شدت تحت تأثیر سنت های گروه های قومی از هند، کامبوج، چین و آسیای جنوب شرقی قرار دارد.

بوداگری ترآوادا مهمتر از هویت ملی، مذهب ملی است و شامل معنویت هندوئی مانند عبادت اجداد و animism (جانگرایی یا روح باوری) است. در مقاله ” در مورد تایلند ” به تفصیل در مورد فرهنگ و آداب و رسوم تایلند صحبت شده است .

غذاهای تایلندی طعم های شیرین، ترش، نمکی، تند و تلخ را در یک تعادل خوشمزه ترکیب می کند که با اکثر گوشت و غذاهای دریایی همخوانی دارد.

برنج سهم عمده ای از غذاهای تایلندی دارد.

نام مهم ترین شهرهای تایلند چیست؟



[ بازدید : 333 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور مشهد هوایی

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:08
seobartar

به مشهد مقدس خوش آمدید

تور مشهد : مشهد مقدس به عنوان یکی از مقاصد مذهبی در کشور ایران به شمار می آید که در تمامی ماه های سال زائران این شهر را برای مسافرت خود انتخاب می کنند و به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) می روند.

اما مشهد برای چه معروف شده است ؟ چرا از سراسر جهان برای گردش به این شهر می آیند ؟ شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در فاصله ی 892 متری از شهر تهران قرار گرفته است.

افراد به دلایل مختلفی به این شهر مسافرت می کنند که از جمله آنها می توان به تجارت ، تحصیل در دانشگاه فردوسی ، بازدید از جاذبه های مشهد و مهمتر از همه زیارت قبر امام رضا (ع) . تور مشهد در بین اقوام و خانواده های ایرانی از نمونه تورهای محبوب پر طرفدار محسوب می شود.

سایت فیکس تراولز امکان مسافرت از طریق بهترین و ارزان ترین تور مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تور آنلاین مشهد را می توانید از فیکس تراولز تهیه کنید . جدیدترین قیمت تور مشهد را می توانید در سایت فیکس تراولز مشاهده نمایید.

موقعیت جغرافیایی شهر مقدس مشهد در نقشه زیر مشخص شده است .

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت تور استانبول

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:07
seobartar

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه با مدارس پزشکی است.

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 328 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تورهای استانبول

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:06
seobartar

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود.

استانبول و نکاتی که تابحال در مورد استانبول نمی دانستید؟

1- استانبول مرکز مد و لباس اروپاست.

اگر کسانی که فقط تور استانبول را برای مقاصد گردشگری لباس انتخاب می کنند باید بدانند تمامی برندهای معروف در جهان همه در استانبول شعبه دارند وبهترین مد لباس که در پاریس مد سال انتخاب می شود همه در ترکیه تولید و به کشورهای اروپایی صادر می شود . تقریبا 60 در صد لباس های موجود در اروپا در کشور ترکیه تولید می شود.

2-دلایلی که کشور ترکیه تولید کننده لباس اروپاست.

ارزان بودن کارگر ترکیه

استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود در تولید لباس

کیفیت بالای تولید لباس

دستگاههای مدرن تولید لباس

صنایع مادر تولیدات پوشاک ساخت آلمان

متعهد بودن کارخانجات ترکیه

و استقرار کارخانجات تولید در شهر استانبول

3- استانبول دارای هزاران رستوران بار و دیسکوهای به سبک شرقی و غربی است.

اگر توریستی به استانبول مسافرت می کند. دلایل خوبی برای تفریح و تخلیه فکری و استراحت دارد. زیرا که استانبول شهری است که می تواند با هر هزینه ای به رستوران و بار و یا دیسکو برود . و از روزها و شبهایی که در اختیار دارد به نحو احسن استفاده کند. شما با هر هزینه ای می توانید به رستوران بروید با قیمتهای مختلف و نیاز های شخصی مختلف پس نگران هزینه ها نباشید.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور ارزان استانبول

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:05
seobartar

قیمت های تور استانبول نوروز 99 با فیکس تراولز باور نکردنی خواهد بود؟

ما سعی داریم قیمتهای تور لحظه آخری استانبول و تور استانبول نوروز 99 را با آژانس هایی که واقعا چارتر کننده هستند در سایت قرار بدهیم .

برای دریافت قیمت های ارزان و تخفیف تور استانبول در کلیه فصول و ماه های سال حتما باید در سایت ثبت نام بکنید و اطلاعات خود را وارد نمائید. تا در قرعه کشی تورها شرکت داده شوید. به شما این اطمینان داده می شود. که هر ماه قرعه کشی تور انجام شود تا افراد بتوانند به راحتی مسافرت رایگان به استانبول داشته باشند.

تور استانبول اسفند ماه 98 در سایت قرار گرفته شما می توانید تمامی قیمتها را در بالای همین مطالب دریافت بکنید . توجه داشته باشید که تور ها معمولا چارتر و از آژانسهای که مجوز بند ب دارند در سایت قرار دادیم.

تورهای استانبول نوروز از شیراز،تبریز،اصفهان،مشهد،تهران،ارومیه، کرمانشاه،اردبیل،زنجان،قزوین،کرج،کرمان،بندرعباس،سمنان،اهواز،

رشت،مازندران،کرج،کهکیلویه و بویراحمد،یزدو تمامی شهرهای کشور در پکیج آژانسها قرار دارد.

مطلب جدیدی که در سایت منتشر کردیم بالغ بر 5000 مطلب در مورد استانبول هستش که با مراجعه به صفحه استانبول همه را یکجا می توانید ببینید.

تور های جدید استانبول از آژانس های مختلف در سایت قرار گرفته . شما می توانید در همین صفحه و صفحه مقصد ها تمامی تور های گردشگری را ببینید. این تور ها از آژانسهای که در سایت ثبت نام کردند. ثبت گردیده و در هر ساعت بروز می گردد.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 309 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور لحظه آخری استانبول

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:03
seobartar

تورهای موجود و قیمت تور برای استانبول تابع چه وضعیتی است؟

تور استانبول :اکثر تور ها برای استانبول در فصل های مختلف سال فرق می کند. طوری که اوایل فصل زمستان قیمت تور های استانبول به پایین ترین حد ممکن می رسد.

و در نیمه بهمن ماه شروع به رشد می کند . زیرا تقاضا برای سفر تور استانبول نوروز بیشتر می شود.

در اسفند قیمت تور های استانبول بالا می رود و در ایام نوروز هم قیمت ها بسیار بالاست.

در ایام فروردین و اردبهشت ماه رو به کاهش و در خرداد ماه باز افزایش شروع می گردد.

در تیرماه باز افزایش و در شهریور ماه به بالاترین حد می رسد .

قیمت تور استانبول و تور ارزان استانبول در مرداد ماه حد معمول خواهد بود. ضمنا در ایام رمضان هم قیمت تور پایین خواهد بود.

در مهرماه باز قیمت معمولی و پایین ترین قیمت تورهای استانبول به چشم می آید. اما در آبان ماه رو به کاهش است.

همچنین در دی ماه کمترین قیمت ممکن برای تور وجود دارد.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور دبی قیمت

پنجشنبه 12 آذر 1394
10:02
seobartar

درباره دبی و تور دبی

تور دبی :دبی پایتخت تجاری امارات است که در گذشته به شهر صید ماهی و تجارت مروارید معروف بوده و در حال حاضر دبی امارات ،قطب گردشگری و تجارت در امارات محسوب می شود. امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان پیگیر قیمت تور دبی هستند و بیشتر انها با تور ارزان دبی به این شهر رویایی که آن را پایتخت تجاری امارات می نامند، سفر میکنند .

شهر دبی در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته ولی باید گفت که شکوفایی دبی تنها در سال های اخیر از صفر به 100 زسیده است .شهر دبی به قدری در جهان معروف است که برای بسیاری از افراد سوال می شود که ، آیا دبی کشور است؟

هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران برای بازدید از این شهر در تور های دبی شرکت می کنند . علاوه بر گردشگری افرادی زیادی زندگی در دبی را انتخاب می کنند . با داشتن تابعیت دبی از دادن مالیات معاف خواهید شد . علت نزدیکی دبی به ایران ، قیمت تور دبی برای ما ارزان تر است . ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح تجارت و .. اقدام به اخذ ویزای دبی می نمایند . اگر تاکنون به دبی سفر نکردید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در ادامه جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

مطالبی که دیگران دوست دارند


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به gashtenavid است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]